kan jag sjunka längre ner nu?

vänskapen var för bra att vara sann, men jag trodde den var det. Läste din blogg nyss och längre ner i djupet kan jag inte sjunka nu. Jag är osäker, så jävla osäker på vad du vill egentligen. Du säger att du älskar mig, men alla brudar då? Jag vet inte vad jag ska säga dig men ändå vill jag säga dig så mycket, och här, genom att skriva verkar vara den enklaste vägen att få uttrycka sig på rätt sett, sen får du tolka det hur du vill. Vet inte vad som händer längre Jerry, vi glider ifrån varandra, vänskapen som fanns, finns den kvar? Vi ses aldrig och det gör att du hittar nya. Det finns kärlek mellan oss, men orkar jag längre, jag vet inte.   Fast jag skulle aldrig lämna dig även om du bodde långt nere i graven, för du betyder alldeles för mycket för mig, de gör du verkligen om du bara viste, men du kommer aldrig att få veta det.  Jag tycker om dig så sjukt mycket, men bryr du dig? Ibland gör du det ibland säger du bara hejdå, vänskapen var alltså alldeles för bra för att vara sann ett tag, då vi umgick som mest. Nyköpings station, inne på affären, på bussen, hemma hos nemo, i soffan, melodifestivalen, sova på golvet, sitta ute och röka med dig, alltså bara att vara med dig är obeskrivligt, men att älska dig, går inte att uttrycka ett ljud i. Över land och vatten så vill jag alltid kunna hålla dig i handen. Alla gånger vi har träffats så har jag alltid hamnat hos dig. Av vilka skäl?  Det vet jag inte, men det har varit det underbaraste. Finns inget ord i världen, inget ord i en ordbok som kan beskriva dig för mig, eller vem du är. Tårarna faller, för jag vet att de tar slut snart, jag kommer ge upp hoppet om att vi ens ska eller komma prata med varandra längre. Det kan gå dagar utan att vi snackar. Det är tungt, du får min värld att snurra runt runt.  Du är min människa på jorden, du är min äkta vän, eller hur?   du är värd allt som går att hitta, plocka och få, men även allt man inte kan få, och du förtjänar någon bättre, du har ett hjärta utav ren kärlek. Vilket för dig till den person du är. Jag älskar dig, och kommer alltid göra även om du kommer försvinna, precis som jag lär göra samtidigt, men ner i djupets botten..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0