Pappa

Varför är du så hemskt mot mig? Vad har jag någonsin gjort dig?, känns fel alltihopa, att vara hos dig, bo hos dig, prata med dig, jag tror intr jag vill ha det så här längre, eller jag vet det.Nu är det försent att komma och säga förlåt för allting, för nu är det slut. Jag vill inte längre, kan du inte förstå det bara istället för att bli sur, Och vad förstod du inte med att jag skulle plugga, och ringa upp dig när jag kunde, men nej nej du ringer upp iallafall, och jag vill inte prata. det är svårt att ha en sån pappa som jag har. Finns säkert många som har de svårare. eller jag vet att det finns, skulle gärna vilja hjälpa dom om jag kunde. Min pappa är hopplös och jag förstår inte honom på ett enda stund. Åkrrär att lyssna och förstå  att somna framför datorn. hejdå..







Kommentarer
Postat av: Jerry Andersson

Finns här för dej!<3

2009-09-15 @ 23:14:03
URL: http://jerryiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0