Sabrina Hauta, snälla kämpa..

Du är min andra hlva, du är mitt liv, du är min syster du är mitt allt, hur ska jag kunna leva vidare mitt liv utan dig? kommer det ens funka? kommer jag orka? Aldrig, att jag vill mista dig. Jag kommer gå den väg du väljer att gå för jag vill vara med dig syster, det finns ingenting som kan få mig att ändra mig om vad jag vill göra, Jag vill att du ska må bra med mig, och utan, jag vill att du ska finnas kvar på jorden med mig, finns inte du finns inte jag och det är bara ren sanning. Kvinna, syster, vackraste, finaste, sötaste, raraste det är du min syster. Sabrina. Du är fane mig det bästa som har hänt mig. Och ingen kommer att kunna skinna så mycket som du gör. Ingen kommer att kunna fylla det tom rum jag kommer ha om du försvinner ifrån mig. Jag klarar inte av den sorgen, det är för mycket. Att leva i tårar 365 dagar om året i 80 år till kommer aldrig att hända, för jag kommer inte orka. Jag vill inte, jag vill att du ska finnas, med mig och jag med dig. Vi ska ju göra så mycket saker. Vi ska bilda familj med den vi älskar, jag vet att du vill uppleva det. Jag vet det. Du har mig, dina vänner, din familj, vad ska vi göra utan dig sabrina?   Jag vet iallafall att jag inte ens kan tänka mig ett liv utan dig. Du är fantastisk min ängel. Jag hoppas du orkar kämpa ännu mer. Svik oss inte, svik inte mig utan ta åt dig min, våran kärlek. Och lev ditt liv, försök iallafall, jag vet att det är super svårt att leva ett normalt liv, men försök kämpa, lova mig älskade syster?, du behövs i världen här på jorden. Ingen klarar sig utan dig, speciellt inte jag. Du är min andra halva och du får mig att kämpa mer och mer för varje dag.   Jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0