saknad.

Jag blundar, tänker mig bort, försöker få bort saknaden, kärlek och den enorma viljan att bara följa med dig, men det går inte, du kommer inte tillbaka på ett tag, jag kommer inte kunna nå dig när jag vill. Du försvinner om två dagar. Du kommer att åka bort. Jag funderar på hur jag ska klara mig utan dig i ett halv år, hur jag ska kunna leva utan min syster, hur ska jag klara mig? Sabrina, du är mitt allt, och helgen med dig var underbar, speciellt när du var här, du och jag för alltid gumman visst?, Jag älskar dig så enormt och jag vill ditt bästa. Du är mitt liv, min andra halva och jag klarar inte av ett liv utan dig. Jag hoppas och önskar att vi ses snart igen, när du kommer tillbaka. Tårarna bara faller, Jag hoppas du får det bra, och överlever detta också, älskling du klarar av allt på denna jord, du har varit med om så mycket så det här är ingen match för dig ellerhur? Tänk på alla glada minnen du har med mig och med alla andra dina vänner. Alla som betyder någonting för dig och vad du betyder för dom. För mig betyder du mest. Du har den största platsen i mitt hjärta och ingen kommer någonsin att kunna ta ifrån dig den plasten. Syster, du och jag vandrar hand i hand, och vi går ingenstans utan varandra, Jag älskar dig och kommer alltid att göra, och jag finns här för dig i 110 % föralltid. Du är mitt allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0